söndag 22 oktober 2017

Time flies

Hej på er!



Söndagmorgon och här står fönsterputs och bädda rent i sängarna på dagens to-do-lista. Ingendera hör till mina favoriter,
men det är förstås skönt efteråt!


Här har det varit en stollig vecka med trasigt kylskåp, en hjärnskakning och sjukhusvistelse för sonen och mig, en sjuk man, en bortsprungen höna (så ledsamt och sorgligt. Man vet ju att sånt kan hända,  men det är verkligen inte roligt när det händer!!!) och det gamla vanliga med skjutsa-hämta-läxor-träningar och på torsdag kväll
'mamma, imorgon ska jag på halloweendisco och jag vill vara en katt!' Jajjemän. Tur att vi har en låda med utklädningskläder!



Läste just bloggen Fyra årstider, tror att vi har samma sorts skåpslucka hon och jag. Lika, fast ändå så olika. Vår lucka är ju vit, och hennes är nog ljusgul om jag inte misstar mig. Vi uppdaterade vårt kök för några år sedan med marmorbänkar och nya beslag. Så himla nöjd!



Har ni några favoritbloggar förresten? Jag har några som jag följer sedan flera år tillbaka, bland annat Fyra årstider då, men även Julia K, H O P och Mitt vita hus. Länkar finns i högerspalten.







Idag är sista chansen att tävla om den fina ugglan från Jellycat / Farmhouse shop.

Scrolla ner lite, så hittar ni inlägget!


Må så gott, kram a

Inga kommentarer: