lördag 26 maj 2012

Mellan hägg och syrén


* Ja, där är vi väl nu ungefär? Otroligt vacker tid! Trots detta kommer lite gnäll från mig - Thilda är sjuk och huset är i allmän oordning efter en kaosdag igår och en kaosmorgon då vår hund var dålig i magen och tydligen tyckte att kökssoffan (med klädd sits och rygg) var rätt ställe att bajsa på. Men jag stannar där och besparar er detaljerna :-)

Jag och blogger är inte alls överens, är det fler som har text som blir länkad automatiskt när man skriver fast man inte själv valt det och sedan hoppar bilder och bildtexter omkring lite som det passar? Grrr!

Nu, åter till dagens göromål! Pussåkramheladan!


 




4 kommentarer:

Lina Morling sa...

Är det hos dig Anna? Jösses vad vackert!! Kram Lina

Annas hjärtan sa...

Hej Lina! Ja, det är vår framsida (sett från grannen :-)) Tusen tack, vad glad jag blir! Kram Anna

Ekenäa sa...

Galet vackert!!!
Vilka härliga inlägg du har gjort tidigare:) Jag har vrit i Sth i veckan och inte hunnit kolla några bloggar. Idag är jag lite seg så jag sitter nog här en stund och kollar vad alla haft för sig i veckan:))
Visst är Green Gate sååå härligt!! Jag har den ljusblå prickiga och den med "tårtpapperskanten" i ljusblått ihop.
Ha en fin helg!!
Kra kram Anna

Ekensäliv sa...

Galet vackert!!!
Har varit i Sth med jobbet i veckan och inte hunnit kolla några bloggar. Så många härliga biler du bjuder på:))
Älskar Green Gate. Jag har den ljusblå prickiga och den som ser ut som att den har en tårtpapperskant på.
Önskar dig och familjen en härlig helg! Det är visst pingstafton idag:)
Kram kram Anna