söndag 10 juli 2011

♥ En liten bebis 
En liten bebis vid namn Molly ska få en ny kompis!
Nallarna är ju som bekant slut för länge sedan, men i mina egna gömmor hittade jag en liten skrutt som fick lite rosa lappar och en rosett med texten Baby girl. Jag saknar fortfarande nallarna faktiskt, de kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta. Vi får förfrågningar hela tiden om vi kommer få in fler, om vi har något demoex som vi kan tänka oss att sälja osv. Så det här är verkligen ett undantag.



Idag har vi kluvit ved och jag och barnen tog en cykeltur till en lekpark här i närheten. Har som målsättning att vi ska göra något skoj varje dag hela sommaren. Inte så svårt kan tyckas, man behöver ju inte lägga ribban så högt, men nog märks det att barnen behöver komma hemifrån ibland? Allt blir liksom ett äventyr! En liten cykeltur räcker rätt långt. Imorgon bitti ska jag överraska dem med en sväng till Aqua Nova, gissa om det kommer bli jubel??

Pussåkramheladan!

1 kommentar:

Happy hedgehog sa...

I love your bears. Love them!