söndag 12 juli 2009

Min fotomodell och jag Jag och barnen har haft en riktig mysdag idag. Pappa Mathias har snickrat, och då är det enklast att hålla sig hemifrån eftersom Philip blir oerhört besviken när han inte får vara med som lärling. Det hade han gärna fått vara, men vissa saker är ju inte så lämpliga för en ettåring. Vi tog oss först en sväng på kupolen där vi strosade runt en stund. Hann med Thildas favoritaffär Kicks och har nog luktat på de flesta parfymer åtminstone en gång. När jag tyckte att personalen tittade misstänksamt på oss föreslog jag för T att vi skulle gå till leksaksaffären. "Inte än!!" blev svaret. Hur många treåringar föredrar Kicks framför BR?? Hur som helst. Sedan åkte vi till Sahlins struts. Hann med både strutsglassfika (min med rabarber och Thildas med daim. Philip gillar inte glass så han fick en kaka istället) och att kika på de fula djuren ;-) Bilder från detta kommer en annan dag. När jag ändå hade kameran med mig så stannade vi till på ett par ställen och tog lite kort, och såhär blev de. Fler bilder kommer, ska det göras ska det göras rejält! P fick stanna i bilen eftersom vi tagit bilderna intill en bilväg där folk körde ganska fort. När han blir lite större kör vi samma koncept med honom såklart!
Man behöver inte be Thilda två gånger att ta på sig en fin klänning!
Den här köpte vi på Lager 157 när vi var där sist. T har tittat på den förut men jag har trott att den varit för stor, men det var den inte så den fick följa med hem till någons stora förtjusning. Fast jag kan inte annat än att hålla med, den ÄR himla söt! Och framför allt så är tjejen som har den på sig som en hel sockerskål!
Thilda var lite bekymrad över att jag inte tålde vetet ;-)
Lintott
Vi hittade en höhässja, eller hur stavas det?
Mammas fina tjej!
Vilken tur att hon tycker att det är lika kul som jag!!
Busfröken Å vad skönt att vara bonnjänta! Kramkram!

2 kommentarer:

MammasRussin sa...

Vilka underbara sommarbilder på er fina tjej!! Vad glad man blir när man ser dem! KRAMIS

Unknown sa...

Vilka härliga bilder och fin tjej!! Kram