lördag 18 juli 2009

Gammal bild Den här bilden är gammal på två olika sätt. Dels så är det som synes lite gammal stil på bakgrund och kläder. Och så föreställer den mig och min syster anno 1985 eller liknande. Tyvärr så var jag inte så samarbetsvillig och tyckte att det hela var ett fånigt påhitt. Var är mina stentvättade jeans, liksom. Lite synd, för jag gör nån konstig min. Jag var inte så samarbetsvillig på den tiden (heller) haha. Kram på er och tack för alla grattishälsningar! Är så nyfiken på vilka ni är, ni som skrivit under med bara förnamn. Snälla skriv igen, det är så roligt!

1 kommentar:

Kellis sa...

Hörde ju den glada nyheten! Har bara inte haft tid att gratulera själv då jag har släkten kvar i huset, men kikar in här och hurrar för fullt! Tre barn i februari, vilka kalas ni kommer att ha!

Kramar i massor/Kathleen