torsdag 8 januari 2009

Barnens händer Igår kväll tog jag den här mysiga bilden på barnens händer. De sover båda två, och då är det så extra mysigt, ibland håller de varandras händer i sömnen, och det ser så härligt ut! Syskonkärlek liksom. Jag har en syster, och tänk vad konstigt livet vore utan henne! Det finns ju ingen, som så bra som hon, kan dela min barndom och uppväxt. Visserligen är hon många år äldre än mig, så vi har inte kivats och lekt så mycket, men det spelar förstås ingen roll. Kram på dig, syster-yster! Kanske behöver förtydliga att Thildas hand är till vänster. Philips är ju nästan lika stora nu, fortsätter han såhär så är han snart ikapp henne, storleksmässigt ;-) Kramkram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kramar tillbaka i massor från storasyster!!
PS jag älskar din blogg, är ofta inne och snabbkikar (som du säkert kan se)