måndag 15 september 2008

Lagom är tydligen inte ett ord i min vokabulär. Två remsor (långa, har gjort dem på höjden) till Philips täcke och så bakstycke - sen färdigt!! Igår natt var jag uppe till ett. Thildas täcke är tvättat och hänger på tork, nu återstår lite finlir (typ klippa bort fem miljarder trådar och sedan sy igen det när jag passat in vadden) NU ska jag sova! Fundrar på att kika lite på Lassemajas detektivbyrå, julkalendern ni vet. Jag älskar stämningen i den, så härliga miljöer och skönt...ljus! Foto, kanske man säger? Vad vet jag. Mysig är den iaf! Och alldeles lagom läskig för en fegis som jag! Nattkramar!

2 kommentarer:

Kellis sa...

Jag o Isaac spelade faktiskt spelet i vintras, alltså LasseMaja, det var skoj! Men ingen julkalender än, liiiite för tidigt för mig...*s*

www.palindgarden.blogspot.com sa...

hej anna :) hoppas allt är bra med dig och familjen! ni är lika pyssliga som vanligt ;) får man kika in i er familjeblogg? kram madde :)