torsdag 25 september 2008

Varma vänner I morgon bör det finnas fler färdiga små godingar. Tillverkar även på beställning, välj mellan brun eller vit päls och olika färger på rosett och lappar. Själv har jag tänkt köra på pastelliga himlatyger i linne, ni vet, de ljuvliga randiga eller rutiga i babyblått eller ljusrosa. Kika in i morgon så är de förhoppningsvis färdiga! Vill poängtera att jag gör nallarna tillsammans med Emelie så hon ska ha (mer än) halva äran! Fakta om nallen: Ca 40 cm hög, handtvätt. Pris: 250:- Nattinatti!

3 kommentarer:

Lina sa...

Åh, vad ni är duktiga! De är jättefina!

Stina sa...

Nja jag vet inte riktigt. Har du kollat på Blocket?
Det finns en loppis utanför Grycksbo. Den har lite av varje. Men det var längesedan jag var där, så jag vet inte hur det är nu.
Puss:-)

Husbilsresan sa...

Hej...jag kikar runt lite för att hitta lite nya bloggar....och hittade dej hos en annan bloggare.Jag tycker att din blogg är väldigt trevlig och dom goa nallarna sååååå fina!!!
HA en skön fortsättning på helgen!
Kram/Gunn