torsdag 11 september 2008

Lapp på lapp... ...och en jäkla massa sömmar! Vem kunde ana att jag skulle få användning för frasen "Var är min symaskin??" Den har nämligen stått oanvänd i klädkammaren och blängt på mig ett par år. Det är inte mitt fel, det är syslöjds...vad hette hon nu igen? Margit? Barbro? MONA!! Där har vi det! Mona - det är hennes fel alltihop! Men nu har jag tagit revansch! Två lapptäcken ska det bli, har börjat med Thildas eftersom hon är den enda av dem som faktiskt har en säng som hon använder! Nu ska jag åka till Emelie och få lite handledning. Jag menar, jag är ju nybörjare, måste få lite assistans :-) Kramkram!

2 kommentarer:

MammasRussin sa...

Så supergulligt!!! Älskar färgerna! Hoppas det går bra! Många lappar blir det ;-)
KRAMIS

Anonym sa...

Vilket ljuvligt täcke! Strålande vackert!