tisdag 2 september 2008

Tvättstuga Skenorna som saknas för att trådbackarna ska komma på plats saknas fortfarande, men gardinen är faktiskt på plats. Den har ändrat skepnad i mitt huvud flera gånger! Som mest galen var den ett lapptäcke med applikationer, sedan blev det en vit linnegardin med hjärtan som dekoration, och till slut bara en linnegardin. Hjärtanen hänger i stället på lilla anslagstavlan. Lampan köpte jag på Koffert i vintras, den var röd från början men jag har målat den med favvofärgen V-slip. Nu är den ganska shabby, men jag gillar den. Inte klokt vad man spenderar mycket tid i tvättstugan nuförtiden förresten! Bara som en liten parentes. Och värre blir det väl när grusiga galonisar och blöta overaller ska ha någonstans att torka. Härlig årstid som börjat nu, inte sant? ;-) Kramkram!

2 kommentarer:

Kellis sa...

Visst, en otrooooligt härlig tid!*fniss* Du har tur som har en fräsch tvättstuga att pyssla i, jag är i vår så lite som möjligt men kanske det blir ändring när vi får fräscha upp där ngn dag!

MammasRussin sa...

Kan inte du komma och piffa i min tvättstuga lite :-) KRAMIS