lördag 18 september 2010

Då var det lördag igen... ...och dags för gympa! Har sovit urdåligt hela veckan, lillskruttan är småförkyld och vaknar en gång i kvarten ungefär. Så jag måste erkänna att jag helst skulle dra täcket över huvudet och sova ett par timmar till. Men å andra sidan, idag hoppas jag på att M kör igång och gipsar Linnahs rum. Kanske hinner vi provmåla färgen jag köpt också, bara för att avgöra nyansen? Och dra lite el. *blink* Muffinsbilder från Thildas rum. De runda plåtburkarna till vänster har jag köpt på Fullerö handel i Uppsala och den till höger kommer från Happy Hedgehog, en liten butik i Hantverksbyn. Jättesöt är den, och inuti låg en väldig massa vykort med muffinsmotiv. Me like! Pussåkramheladan!

2 kommentarer:

toves sammensurium sa...

Syntes bildet ditt var så fint,måtte inn og titte :)))
Skjønne muffinser....verdens kosligste motiv???
God helg !

Anonym sa...

Hur tusan hamnade du på Fullerö handel?