onsdag 4 augusti 2010

Hemma igen... ...efter en vecka i paradiset. Bilder kommer, jag lovar, ni kommer inte undan :-) Vi har haft det så himla bra, varmt och skönt, sol och bad. Linnah har blivit döpt på samma dag och plats som sina syskon och på min och M's bröllopsdag. Apropå det sistnämnda så firade vi genom att gå på Cranberrieskonsert i Palma, så himla mysigt! Det var på en gammal tjurfäktningsarena (bra att de används till annat nuförtiden) och det var sådär stjärnklart och varmt som det bara blir utomlands trots att det var sen kväll/natt. Men nu är resan till ända och vi samlar minnen som bomull runt hjärtat. För mig så kommer känslan av solsken och varm sand tillbaka genom alla fina bilder. Nog om detta nu, åter till verkligheten ;-) Linnah har fått en ny hylla som ska sitta i hennes rum, det där som vi ska bygga nångång ni vet. Eller nåndag. Min syster brukar säga att det borde finnas en nåndag i almanackan, och det är ju sant, måndag tisdag onsdag torsdag fredag lördag söndag nåndag. Allt sånt som man ska göra nåndag skulle bli gjort då! Hur som helst. I hyllan har jag lånat söta Theo & Thea som mormor sytt till Thilda. Prickigt regerar hemma hos oss!
Hyllans "krön" och Thildas söta sekretär i bakgrunden. Pussåkramheladan!

Inga kommentarer: