söndag 4 oktober 2009

Ännu fler tofflor Man kan aldrig få för många, eller hur? I alla fall inte om man är lite frusen av sig. Den här modellen hittade jag på Kapp Ahl, vita med ljusrosarutigt i öronen och en hjärtformad knapp till nos. Synd att lillebror ogillar att ha saker på fötterna, han vet inte hur fort han ska få av sig både strumpor och tofflor om man försöker ta på dem. Tyvärr. För han är allt som oftast iskall om tassarna. Nu är skåpet äntligen på plats! Eller plats och plats, på övervåningen hamnade det men på fel ställe. Jag bad mina snälla hjälpredor att ta bort den tv bänk som står där skåpet sedan ska stå, men det hade de inte gjort. Istället fick jag upp en soffa som jag inte vet var jag ska göra av ;-) Jaja. Man kan inte få allt *s* Nu laddar vi inför nybakade bullar, mormor och Thilda håller på för fullt! Å vad mysigt! Kramkram!

1 kommentar:

Vit Gladiolus sa...

Åhhh så himla gulliga tofflor!!
har du ätit bullar idag?!! :=)

Kraaaaam