torsdag 8 oktober 2009

God morgon! Här har det varit "morgon" sedan två eller så då jag vaknade och fick svårt att somna om. Sen vaknade Philip strax efter fem, så jag känner mig en smula groggy :-) Slänger ut en gammal bild på förstukvisten, nu har vi ju en så fin altan med plattor där, men jag orkar inte gå ut och fota nu. Är på jakt efter ett sånt här fönster, fast gärna gammalt, att bygga in i väggen till barnrummet på övervåningen. När vi gör om där så kommer allrummet inte att få något ljusinsläpp, och det fönster som finns i barnrummet vetter åt norr så det är risk för att det blir mörkt. Därför skulle jag vilja ha ett fuskfönster, lite ljus släpper det ju igenom, men även lite för känslan av att allrummet inte ska bli en bunker. Så, är det någon som kan tipsa om var man hittar fina fönster? Har redan googlat och sökt på blocket men har inte hittat något. Nån som har ett fint fönster till övers ståendes i en lada kanske? Kramkram!

Inga kommentarer: