tisdag 27 oktober 2009

Mina fynd! Här kommer de riktiga fynden från i lördags, nämligen mina leksakslådor från Sia! Har dreglat över dem sedan jag blev gravid med Thilda men har alltid tyckt att de varit för dyra. När jag väntade Philip slog jag till på en liten prickig, men nu stod alltså den större modellen där och väntade på mig till halva priset! Svävade på små inredningsmoln hela dagen ;-) Usch vad jag är less på trots, fast det precis bara har börjat. Kan ni tänka er att min lilla fröken drog ner brallorna igår och visade rumpan för kusin Fanny när vi var på Lindex? Fast till hennes försvar ska jag säga att byxor ofta åker ner på henne, så det kan ha varit så, men hon tyckte själv att det var omåttligt roligt... I övrigt är det mycket dramatiskt just nu, det skriks och gråts över självklarheter, stampas i golv, suras... You name it. Och till råga på allt så verkar datorn ha fått svininfluensan också, den byter rader som den har lust med. Någon som har en aning om varför? Det tar väldigt lång tid att skriva, för rätt vad det är måste man radera bokstäver som hamnat på helt fel ställe och sedan hitta tillbaka till där man var. Irriterande? Bara förnamnet! Idag väntar nallesömnad hos E och sedan ska jag till fotografen med Philip. Efter det så är det SPÖKFEST hos mormor och morfar som gäller. MOAHAHAHAHA! T tyckte att jag skulle vara häxa och Mathias en orm ;-) Klart är i alla fall att lillebror ska ha sötaste hatten på sig. Bilder kommer imorgon! ♥ Pussåkramheladan ♥

Inga kommentarer: