torsdag 9 april 2009

...och julen varar än till påska? Hej alla! Nu kör vi på i rask takt med bilder från ännu en butik med fokus på vitt. Det kryllar av dem! (nästan) Dessa bilder har dock ett par månader på nacken, jag var fullkomligt i inredningshimlen när jag upptäckte denna guldgruva. Men sedan gick tiden och bilderna föll i glömska. Så kom jag på att jag faktiskt lovade butiksinnehavaren att lägga ut bilderna, så här kommer de - bättre sent än aldrig! Butiken heter Mormors hus och ligger åt Fagerstahållet. Missa den inte, för den är värd resan dit! Huset i sig är inte så gammalt som det ser ut, utan helt nybyggt men med gammal känsla. De har återvunnit en hel del byggnadsmaterial också, så jag trodde först att huset faktiskt var riktigt gammalt. Kolla in läget precis vid en sjö. Mmmmm!
Bilderna känns förstås lite juliga, men det får ni ta.
Tänk att få jobba i den här miljön varje dag!
Fint och lättplacerat småplock.
Pax att sova här inatt!
Ni fattar vad jag menar med gammal känsla va?
Såna här bilder framkallar visst ha-begär. Jag vill också bo vid en sjö!!
Thias och Thilda tar sig en fika. Matte gillar faktiskt också såna här affärer, speciellt när de känns personliga och lite annorlunda. Och att ta en kopp kaffe i ett sånt här rum tackar man ju inte nej till. Jag var dessutom helnöjd när de kunde fika en stund så jag fick kika runt ostört. Farfar har hand om Philip också, hihi.
Kan tänka mig att det är rätt häftigt sken i den här lampan!
Vitt och zink.
Och så avslutningsvis lite fika då, som sagt. Emelie - hit åker vi nästa gång väl? ;-) Kram!

Inga kommentarer: