onsdag 30 april 2008

Hemma hos min syster!

Hej alla (och framför allt - hej Marie! Hoppas du inte tar illa upp nu :-))

Idag visar jag lite bilder från min systers hus! Det är synd att jag inte har några före och efterbilder, för där har det verkligen hänt saker sedan de flyttade in! Det blir heller inga detaljbilder för det är inte jag som tagit korten.



Till vänster: Entré. Till höger, baksida med praktisk och mysig uteplats.



Till vänster, som synes, carport och till höger har vi hallen.



Till vänster på bilden ser man den fina "fuskkaminen" som jag tycker är klockren!



Köket har vår mamma ritat, precis som hemma hos oss.



Rymligt kontor på bilden till vänster, ett sånt här rum saknar verkligen vi!! Till höger ser vi allrummet uppe och en skymt av Fannys rum.



Stora tjejen Ida har hunnit bli 14 år och därmed ett år äldre än jag var när hon föddes. Minns hennes bebistid så tydligt, och nu är det jag som har bebisar i den storleken! Hur som helst, hon har fått så fint i sitt rum, nymålade väggar och snygga bokhyllor. Till höger ser vi "master bedroom" som jag tycker känns vilsamt och svalt, precis som ett sovrum ska.



Fannys flickdröm till vänster och Eriks tuffa våningssäng där han kan ligga och kolla på dvd i sin lilla portabla.



Vi avslutar med nyrenoverade badrummet uppe som blev så bra!

Nu ska jag stryka tvätt! Kram på er och trevlig valborg!

Inga kommentarer: