torsdag 3 januari 2008

Jag blir nog aldrig vuxen...



...kan man gissa. Av många olika skäl ;-) Här är ett av dem - min livslånga förälskelse i mjukisdjur. Här har vi underbara Theo och Thea som mormor sytt till Thilda. De är så söta att vi fått förfrågningar om hon inte kan tänka sig att sy på beställning!

Idag har vi promenerat till Kupolen i snöoväder. Eller oväder är nog att ta i. Men det snöade! Och det var friskt och skönt, lite tungt att köra med vagnen men ingen fara. Hann precis hem och fixa lite innan Sofie, Fredrik och lilla Elsa kom på besök. Jättetrevligt! Hoppas de överlevde mina ananasmuffins :-)

I morgon tänker jag lifta med Mathias till Falun efter besöket på MVC. Det är liksom min sista chans att kolla på Gruvgatan och sådär innan bebisen kommer. Så nu ska här njutas :-D

Kram på er!

Inga kommentarer: