torsdag 2 december 2010

2/24 Usch. Egentligen borde jag vara glad, men jag känner mig lite besviken faktiskt, av olika anledningar. Men, sjukdom kan man ju inte rå över. Och huvudsaken är att lille P blir frisk snart, nu har det hängt i två veckor. Två långa veckor! Nu måste det snart ge sig!! Lägger ut en gammal bild, en egenhändigt målad skylt som vi hade med på julmarknaden i Säter för två år sen. Minns en gammal farbror som gick förbi, stannade och tittade och läste högt på världens dalmål och på svenska Ex-mas. Ja, så kan man ju också se dä. Haha. Jag tar fram den med ett leende varje år. Apropå Lexington (boken i bokstället) så var jag och mamma till Lidéns möbler häromdagen. Jisses vad mycket fint de har! Hade jag varit lite rikare än jag är skulle jag köpt en fåtölj i jeanstyg till Philips rum, och gärna ett par boxningshandskar också. 1500 kostade de sistnämnda. Puh! Smakar det så kostar det. Fåtöljen ska man inte ens tänka på förstås, men drömma går ju alltid... Pussåkramheladan!

Inga kommentarer: