lördag 19 april 2008

Liten och stor!

Häromdagen köpte jag skor till Pip, hans första par. Egentligen är det dumt, för det är ju omöjligt att veta vad han kommer ha för storlek när han lär sig gå, men jag ville verkligen att han skulle ha just de här skorna! Att hitta fina pojkskor som inte är fulla av spindlar och annat läbbigt är precis lika svårt som det verkar nämligen. Hur som helst, när jag kom hem med dem så blev M så förtjust att jag åkte tillbaka för att kolla om de fanns även i hans storlek - och det gjorde de! Så far och son ska ha lika! Precis som jag och T har lika, vi har varsitt par rosa conversekängor, inte exakt lika dock men man kan inte få allt!



Idag är det ruttet värre, jag och T har varit förkylda hela veckan och idag är jag sämre än innan, har dessutom fått ögoninflammation, inte ett dugg kul! Men T är bättre tack och lov och lille Pip verkar pigg (även om han sover just nu) och det är ju det viktigaste. T är på utflykt med farmor och farfar idag, hon var så glad när hon svansade iväg iförd Sötnosmössan, lillebrordockan och en väska med PENGAR (mycket viktigt även för en tvååring)

Kram på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka fina skor, förstår att båda blev förtjusta!
Ni får ta och krya på er, jobbigt att vara dålig. Kramar!