onsdag 9 april 2008

God morgon!

Idag startade vi dagen med "Ja se det snöar"
Hjälp vilket väder! Mysigt för alla barn, men jag kan inte låta bli att tänka på vilken otur det är för lilla flickan Engla som är försvunnen. Fast det verkar väl som att de sökt igenom hela det område där det var troligt att hon fanns, men ändå...det försvårar ju. Synd att det inte var nysnö när hon försvann, då hade man ju kunnat följa spåren och se om hon överhuvudtaget gick in i skogen. Jag tycker att det är så förskräckligt alltihop, stackars stackars flicka, och stackars stackars anhöriga. Hoppas att de hittar henne välbehållen - snart!!



Presenterar Pips lilla nalle idag. Hon jag köpte den av sa att hon hoppas att den får följa någon hela livet och det har jag förstås tänkt, hoppas han kommer gilla den lika mycket som hans mamma :-) Egentligen skulle man bara ha en enda nalle, eller högst ett par. Hellre kvalitet än kvantitet liksom. Jag är lite dålig på det, det finns ju så mkt fint, men jag ska försöka tänka på det.

Onsdagskram!

Inga kommentarer: