lördag 5 september 2015

Ibland...

...har man tur! Ljusrosa, oanvända Converse som stod och väntade på mig på en loppis jag sprang på nere på stan tidigare idag. Jag tror att de är liiite för små, men i värsta fall får jag vänta tills någon av tjejerna växer i dem. De hade faktiskt precis såna här i den här färgen när de var små!



Har haft en bra dag med balett, våffellunch, kompislek för barnen och så ett ryck med all tvätt. En bra dag med andra ord :-)

Jag håller på att fixa med min lampa som jag fick hem för någon vecka sedan. Det ryms sex glödlampor i den, och nu när jag väl har fått tummen loss att åka och köpa så tycker jag att de är för starka! Och tyget måste kanske bytas. Menmen, det är på G i alla fall. Och så har jag en annan skoj grej på gång, ska visa vid tillfälle.

Ha en fin kväll!

Kram
a


Inga kommentarer: