söndag 19 april 2015

Frukostmys

Godmorgon! Jag är egentligen ingen frukostmänniska, men ibland tycker jag att det är roligt att duka lite extra fint. Hälla upp mjölken i en kanna och slippa förpackningar och burkar. Det gör så mycket, fast det inte är märkvärdigt alls. Hemma hos oss tycker alla olika, så frukosten är lite skön på något vis, det finns något för alla. De som vill ha stekt ägg får det, och de som inte alls tycker om det slipper. Keso, jordgubbar, ost, varma mackor, vanliga mackor, kokt ägg, stekt ägg, smoothie, juice, mjölk, kaffe....







Dags att ta tag i dagen! Igår slipade jag, shellackade och grundade halva golvet i  Thildas rum. Är så himla nöjd, nu är vi på G!!! Ibland är det nästan värre innan man kört igång, man liksom drar sig och tänker att det kanske är bättre att vänta lite... Men nu är målet i sikte tycker jag och även om det kommer ta tid så blir det himla bra när det blir klart! Ska se om jag kan rensa lite där inne också :-)

Ha en fin dag alla!

P&K

a

Inga kommentarer: