lördag 15 juni 2013

Lördag

Jösses vad dagarna går undan, är det redan lördag? Jag som tänkte att jag skulle få så mycket gjort idag har inte hunnit med någonting av det jag faktiskt skulle göra. Men sådär är det ju ibland :-) Det får bli nattskiftet om det ska bli städat hos oss den här veckan!



Solsken idag, hurra! Blä för de senaste dagarnas ihållande regn!


Så har till slut även jag ramlat dit. To keep or not to keep. Det är frågan. Men det känns nog som att de får stanna :-)

Ha en bra dag nu, kram A

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej
köpte samma please till mig häromdan så sköna, har ett par ljusbruna förut, många säger att ta en mindre stl men jag tyckte dom blev för korta då så jag köpte samma stl som jag brukar ha,dom ska ju sitta lite löst så..
Ha en underbar ledighet

ps underbar keramik!!!
/ Therese

Anonym sa...

har också dessa jeans, underbara
nmr 2 i min samling, kanske skulle tagit en mindre stl som alla säger men då blir dom så korta.

Ha en bra dag
Hälsningar
Therese

anettan sa...

Jag undrar ju om du trivs i dina jeans. Jag köpte själv ett par för någon månad sen och jag bara älskar om.... Kram Anette