söndag 16 september 2012

Äntligen kök!

Äntligen slipper vi betonggolv i köket, kyl och frys i hallen, köksredskap i garaget och kvällar med målning. Köket är i det närmaste "klart" och det känns helt underbart! Mer än nöjda känner vi oss, och nu återstår att se när resten av golvet på bottenvåningen blir lika fint ;-)



Matplatsen. Barnens dynor är i tvätten, och vaxduken borde bytas.



Fem hjärtan på väggen, som innan.



Pappa hjälpte oss göra kryssen till skåpen för ett par år sedan.



Var och handlade igår och köpte självklart rosor för att fira lite!



Måånga lådor!



Brödhörnan.



Är fortfarande jättenöjd med krukorna jag köpte förra månaden!



Bänkskivan bytte vi i början av sommaren. Om den nu förtjänar att kallas så, årstiden alltså.



Skålen/durkslaget köpte jag när jag var gravid med L.

Nej, nu ska jag sällskapa lite på min man som tycker att vi ska äta frukost i fina köket :-)

Pussåkramheladan!

5 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Jättefint i köket Anna!!!
Har ni lagt in trägolv nu då? De där krukorna är såååå fina, jag vill också gärna ha ett par av dem:)) Mamma har.. Men nu säljer jag ju av så då kan man ju in med lite nytt, eller hur;)
Kram kram

Annas hjärtan sa...

Tack!! Det är inte trägolv, utan laminat från IKEA för 69 kr per kvadrat tror jag ;-) Men med tre barn och en stor hund är trägolv uteslutet, i alla fall om man vill ha vitt. Vi hade bokparkett innan med tusen märken i. Klart du kan skaffa nytt när du säljer gammalt, ser fram emot att få se dem i bloggen sen :-D Kramis!

KNORKAN sa...

Vilket underbart kök du har! Så himla ljust och fint. Precis i min smak :-) Jag hoppas att du får en härlig vecka! Kram Knorkan

Therese sa...

Åh vilket underbart fint kök du har!!!

Kram Therese

Annas hjärtan sa...

Tusen tack Knorkan och Therese ♥