fredag 17 oktober 2008

Usch vad jag är dålig på att uppdatera! Förlåter ni mig? Jag ser att det är några trogna som går in här dagligen ändå. Idag har jag, barnen och mormor och farmor varit på hantverksmässa. Fick en pangidé och slog till på en stor, rätt otymplig sak. Ska försöka visa den i morgon, men på sin rätta plats kommer den inte hamna än på ett tag. Nu ska jag klippa lite vimplar och sen sova. Har spridit ut mig i hela köket så det blir ingen härlig start på lördagsmorgonen att trampa i min smått gigantiska nåldyna... Kramkram!

1 kommentar:

MammasRussin sa...

Hej vännen!
Jag är nog en av dom trogna :-) Jag förstår ju att du/ni har fullt upp! Det är så kul att se alla nallarna i butiken, de är så fina :-)
Allt väl med oss! Fullt ös som vanligt! Vi ska ha en mysig söndag ute i höstvädret!
KRAMIS