tisdag 14 november 2017

Silver

Hej!

Här kommer en snabbuppdatering och ett hej från mig!

Hur känner ni inför november?
Själv tycker jag att det mest är en startsträcka inför julen.
Det är inte värt att börja för tidigt dock,
för då är man less redan till lucia.
Men nog är man lite sugen, speciellt nu när vi har fått snö!

Jag slängde ihop ett snabbt kollage med lite smått och gott från min önskelista just nu. 



Pappersstjärna från Newport home, Älskar formen och ljuset.
Längtar efter att ta fram mina ur gömmorna.

Ljusslingor från Watt & Veke. Bästa modellen tycker jag, ogillar (oftast) tjocka sladdar.

Gosig pläd från HM home. Väntar spänt på att de ska öppna i vår lilla stad, då ska jag känna på den här innan jag eventuellt slår till. Hoppas att den är lagom tjock och mer vit än gul. Är den perfekt slår jag till på minst två, kanske tre. Allt för husfridens skull. Ni med flera barn förstår vad jag menar. Filtkriget i soffan som man helst undviker. Skulle också kunna tänka mig tre riktigt marinblå plädar men alla jag har hittat har varit för dassiga.
Underbar ljusstake från Rosendahl, Bagaren och Kocken. Skulle gärna få flytta in hos mig igår.

Glammig kudde med silvriga paljetter från Mio. Ja tack!

Kram
a

Inga kommentarer: