måndag 8 maj 2017

Levi's

Hej!

Men brr! Vad hände med värmen? I fredags hade jag bikini på mig hela dagen och vi kunde ha dörrarna i uterummet öppna när vi åt kvällsmat. Idag snöade det när jag gick på morgonpromenad. Kontraster!

Har ni också ett favoritmärke när det gäller jeans? Jag själv fastnade för Levi's redan när jag gick på högstadiet och har i princip haft såna dagligen sedan dess.

Jag har alltid haft svårt att hitta jeans till Philip, han behöver längden men då får han också bredden på köpet men den behöver han inte. I många år har jag köpt de smalaste jeans jag hittat och dragit åt dem med resår i midjan och ändå har de kanat ned.
Kanske är han heller inte riktigt lika tunn längre, han tränar flera gånger i veckan och är väldigt aktiv och håller igång hela tiden. 
Nu har i alla fall hittat en modell som passar honom perfekt - Levi's 510 som jag köpt hos Kids Brand Store.



Finaste stora-lilla-storebror-lillebror!

Just nu får du 20% på Kids Brand Store om du anger 'buzzador' som rabattkod.

Ha en fortsatt fin dag!


Kram
a

#kidsbrandstorebuzz #buzzador #kidsbrandstore

Inga kommentarer: