söndag 1 maj 2016

Något kom emellan...


Hej!

Nu var det länge sedan jag kikade in här. Ni vet väl att ni kan följa mig på instagram, av någon anledning blir det uppdateringar oftare där.
@molban heter jag 

Ja, någonting kom emellan. Lillasyster ramlade ur en soffa och bröt sitt nyckelben. Ingen jättestor grej egentligen, men hon har inte kunnat vara på dagis som hon brukar men vi har ändå försökt ha henne där när det varit inneaktiviteter som hon kan vara med på så att hon får träffa kompisar och få stimulansen därifrån. Så det har inneburit en hel del pusslande, framför allt för mig. Men nu har två veckor gått och vi märker stor förbättring. Skönt!!



En tioåring och en sexåring väntar på sina balettlektioner <3 p="">

Älskar små minivaser!


Rosor i ett sprucket krus är ändå alltid rosor!


Nu längtar vi efter vår!!! Samma hos er antar jag!

Må så gott, 
kram a

Inga kommentarer: