onsdag 6 januari 2016

God fortsättning!

Hej på er och God fortsättning!

Det blev visst en liten paus här, har ägnat mig åt familjen och vi har haft ett riktigt skönt jullov med långa sovmornar och mysiga aktiviteter tillsammans. Välbehövligt!

Bjussar på några blandade bilder från jul och nyår.


På julaftons morgon dukade vi upp frukost i uterummet. Riktigt mysigt, för förra året var det ju inte färdigt!


Äntligen snö!


Tillbaka till julafton och frukosten :-)
Kottarna plockade min Thilda till mig för länge sedan, de har legat i ett skåp "på vänt" och nu äntligen var det dags!


Julkalendern gjorde barnen extra morgonpigga ;-)


Min frukost på julaftons morgon!

Nu är julen bortstädat och årets första tulpaner är inhandlade. Känns bra det också, även om jag verkligen älskar julen så känns det bra att få byta den mot pasteller och mer ljus inne. Visst märker man det nästan redan, att det har vänt? Vi ser fram emot födelsedagsmånaden hemma hos oss (med skräckblandad förtjusning, brukar vara helt slut när alla har fyllt år och vi har kalasat färdigt) och har redan börjat planera och fundera så smått.

Önskar er en fin dag!

Kram
a

Inga kommentarer: