torsdag 13 augusti 2015

Äääääääntligen!

Hurra! Idag kom vårt nya bord på plats! Som jag letat, jagat, och drömt om ett sånt här...! Och nu står det här, vitt och fint. Det som fyndades på blocket i söndags, i ett hiskeligt flammig gul ton. Nymålat och alldeles vitt, och med pärlkant. Underbart!
Fick nästan hjärtsnörp när jag vaknade i söndags morse och kollade blocket. Precis ett sånt bord som jag letat efter! Finns det möjligen kvar? Jodå, det gör det. In i duschen, och iväg.


Även stolarna är blocketfynd som målats vita. Med precis rätt ros och allt :-) Är man petig så är man!


Sötaste rosa rosorna som jag plockat in från rabatten utanför


Det har sett lite tokigt ut med sex stolar utan bord hela sommaren, men nu är det äntligen komplett! Och jag är så glad!!



Önskar er alla en fin dag!

Kram
a


Inga kommentarer: