onsdag 15 juli 2015

Mina 3 måste-ha-grejer för en perfekt sommar!



Hej!

Ääääntligen verkar sommaren ha kommit även till staden där jag bor. Åtminstone inget regn, alltid något :-)

Här kommer därför lite sommarinspo från mig! Tycker du, precis som jag, om att handla sakerna du vill ha till ett bättre pris? Då är Tradera ett måste!



Jag har letat länge efter en snygg champagnekylare, och äntligen hittade jag en! Inte för att jag dricker så mycket skumpa att det stör, men jag tycker att det kan vara snyggt att kyla olika sorters dryck i, eller varför inte ett isberg där du sedan kyler skaldjur? Du hittar den här!




Ränderna går aldrig ur, heter det ju, och det tycker jag stämmer ganska bra, tittar man in i min garderob hittar man väldigt mycket randigt. Den här snygga tröjan hittade jag på Tradera. Den kommer från Boomerang, ett av mina favoritmärken. Bra kvalitet, snygga färger och modeller. Topp! Här hittar du denna somriga favorit till ett oslagbart fyndpris.




Mjuka badlakan är ju ett måste nu på sommaren, och Lexington har de allra bästa enligt mig. Här hittar du dem.

Nu är det dags att hoppa in i duschen. Lilltjejen ska på kalas och väntar otåligt. Badkalas dessutom, så lilla ryggsäcken är packad med bikini och simpuffar. Är så glad för hennes skull, minns själv hur roligt det var med kalas när man var fem år.

Ha en fin dag!

Kram
a

Inga kommentarer: