lördag 6 juni 2015

Ett fång rosor

Hej på er!

Studentfirande i vackra Uppsala igår. Var tar tiden vägen? Minns som igår när han, som bar den vita mössan igår, låg i en liten korg på BB. Och hur han nu hunnit bli omkring två meter lång (!!) och längre än både min M och min pappa som båda anses som långa. Hur som helst, en toppendag med toppenväder! Mycket nöjd med den.

Ett helt fång rosor fick det bli idag, till några som
v e r k l i g e n
förtjänade det! Ni vet vilka ni är. Tack!






Jag vet  att jag skrivit det förr, men jag skriver det igen. Vilka är ni som kikar in hos mig? Som delar en glimt av vårt liv. Inte alltid en så rättvis bild kanske, för vardagskaos och tvätthögar uteblir just här, men de finns förstås hos oss precis som hos alla andra. Men skriv gärna en rad eller två och säg hej, det är så uppskattat!

Kram
a

1 kommentar:

Johanna sa...

Hej!
Ja det är märkligt vad tiden går fort! Här firar vi snart mellansonens 6års-dag! Har även en son på 7,5 år och en liten 4månaders. Bor i Västergötland och håller på att bygga om och ut vårt hus (på landet)
Har nyligen hittat hit!!

Johanna