onsdag 20 maj 2015

Mera pojkrum

Hej!

Jag vet att flera av er har efterfrågat fler bilder från Philips rum - jätteroligt! Om ni visste hur glad jag blir för alla fina kommentarer och gillamarkeringar. Tack till var och en av er :-*



Filtcollage. Man får bekant aldrig för många av dem :-)




Den fina fåtöljen kommer - som jag berättat tidigare - från Farmhouse
Jag har trånat efter den i flera år, och nu står den äntligen här! Materiell lycka!



Bänken med stjärnorna köpte jag och kånkade hem från en lokal inredningsbutik i somras. Den har sedan stått hos mina föräldrar och väntat och väntat. Gillar den skarpt!



Basebollarna kommer från Americana Classic Vintage Underbara, om du frågar mig! Letade i alla tänkbara affärer när vi var i USA men hittade aldrig någon, ibland finns det man vill ha närmare än man tror.


Nu är det dags för sängen.
Kram och godnatt, over and out!

Inga kommentarer: