söndag 17 maj 2015

Liten hörna

Hej på er!

Vi har kört dansuppvisningshelg hos oss och eftersom vi har två tjejer som dansar i olika föreställningar så har det haft repetition och föreställningar om varandra så det har varit rätt mycket logistik om man säger så :-) Jätteroligt att se dem - de var så himla duktiga! Ska se om jag har några bilder att dela med mig av, kan ju inte gärna ta en bild där andra barn syns ifall det finns någon som inte vill vara med på bild så det kanske får bli ett foto hemifrån.



En liten skrivhörna hos oss. Älskar skrivbordet och stolen som P fick när han föddes, trots att han börjar växa ifrån det så kan jag inte riktigt slita mig från det (han är lång, min kille!) så det har hamnat vid en liten bonusyta på övervåningen. Hans mormor har sytt stolsdynan och hans farmor har broderat bokstavstavlan ♡
Tavlans passe partout har vi knåpat ihop med lite rutigt linnetyg från Himla.

Ha en fin dag!

Kram
a

Inga kommentarer: