onsdag 13 maj 2015

Kronor mm

Jösses vilken dag! Stupar i säng - trött - men nöjd och glad!



Det har blivit några kronor genom åren ♡


Tandläkarkaos idag (bet sönder en tand igår, jag är tydligen gammal på riktigt nu) och hade turen att lyckas "bråka" mig till en tid 5 minuter senare (man kan väl för 17 inte gå med en trasig tand i munnen i flera veckor och det var det som var alternativet) Hur jobbigt det än är att ligga där med munnen full av händer och verktyg så är man ju ändå himla tacksam över att de finns ändå, tandläkarna!

Har också lyckats göra mitt galnaste blocketfynd någonsin! Låååång bilresa. För och nackdelar vägs mot varandra. Jo, det är värt det! När den låååånga resan nästan var avklarad så får jag ett sms från säljaren där det står att det blivit ett missförstånd mellan honom och frun och möblerna är inte längre till salu! Hjälp!! Det blev ju dubbelt jobbigt där, dels mitt fina fynd som försvann framför näsan på mig och sedan irritationen över att många timmars bilresa var helt bortkastade. Så jag sa det till honom, att så kan man inte göra! Okej om man ångrar sig innan köparen hunnit åka, men inte när man är nästan framme. Och han höll med (han visste att det var ett jätteprojekt för vår del) Så det blev ett köp ändå! Hurra! (för min del, himla trist för dem...det tycker jag ju faktiskt)
Hur hade ni gjort? Sagt tack och bock och vänt kosan hemåt? Eller morrat och gjort som jag?
Visar er såklart någon dag. Lite TLC först bara :-)

Nu, dags att bada och sova. Skönt med lite långhelg, eller hur?

Kram
a

Inga kommentarer: