tisdag 31 mars 2015

Äntligen krokar...

...i hallen. Ja,jag skriver "äntligen" för i flera månader har besökare fått lägga sina ytterkläder på en bänk:-) Inget fel med det förstås, men det är ju enklare när man kan hänga upp dem.



Den här veckan har jag mycket i huvudet. Flera "surdegar" som ska betas av. Imorgon ska jag till tandläkaren och borra, till exempel. Bara det liksom. Borra! Och betala alltihop sen. Till saken hör att jag var till tandläkaren i december och gjorde samma sak, men de bedömde att det inte gick att göra riktigt färdigt så nu har jag en temporär lagning som alltså ska göras permanent imorgon. Not so funny. Och inte så billigt heller med två tandläkarbesök på kort tid (tre, egentligen för jag bet ju sönder en tand också för ett tag sedan) och så jul och tre födelsedagskalas och en massa annat, ni vet. Sådär är det ju ibland, men lite trist är det ju att göra om pinan igen så tätt inpå.
Nåväl, det blir bra när det blir gjort, och imorgon vid den här tiden är det ju gjort :-)

Ha det fint!

P&K

a

Inga kommentarer: