tisdag 24 februari 2015

Garderober

Hej!

Har jag visat bilder på L's garderober? Om inte, så kommer de här :-) Det var ett himla jobb med dem, först skulle vi åka en bra bit för att hämta dem, kånka dem upp för en trång källartrapp, hem, måla måla måla, byta lister och så måla lite till. MEN det var lätt värt det, för nu har hon de finaste garderoberna jag vet, och till en rimlig kostnad. Det var verkligen teamwork för att få dem på plats, min snälla pappa följde med för att hämta och bära, själv har jag målat, och M har pillat bort de gamla listerna, och slutligen har pappa limmat dit nya. Och inte att förglömma, mamma hjälpte till att ta hand om barnen under tiden.


Den här lilla blusen har hängt med sedan L var bebis, gillar den fortfarande jättemycket så den får hänga kvar.



I det här skåpet hade vi L's kläder förut, det gick jättebra - ett tag - men nu är kläderna för stora och skåpet inte tillräckligt djupt. Så nu har vi böcker och fotoalbum och en och en annan leksak här inne istället.

Nu - stryka en massssa tvätt (säger som jag brukar - hittar ni mig inte får ni leta i tvättfloden)

P&K

a


Inga kommentarer: