måndag 23 februari 2015

Fotoalbumens månad

Februari är inte bara födelsedagar hos oss, det är även dags för nya album! Min snälla mamma har gjort ännu ett fint album till P som vi lägger till samlingarna.


Prickigt randigt rutigt stjärnmönstrat. Me like!! Ska fota tjejernas album också så ni får se, de är små konstverk tycker jag. En "dagbok" (dock inte bilder från varje dag, förstås, det skulle bli för mycket att hålla reda på) med bilder från hela deras uppväxt. De älskar att bläddra i dem, och jag förstår varför.

Över till något annat.


Underbara Green Gate får man aldrig för mycket av! Är himla svag för dessa.



Blommor från barnens födelsedagar håller sig fina på altanen, eftersom det är svalt där ute. Och ändå ser man dem från köket. En win-win då man får njuta av dem längre! Skylten har jag hittat på tradera. Vet inte varför jag är så himla svag för just Lexington, men tycker att det mesta är fint, även loggan :-)

P&K

a

Inga kommentarer: