fredag 8 augusti 2014

Sökes!!



Godkväll i stugan! Den sista tiden har två saker jag gärna ville ha gått mig om intet. Ett karamellställ (Dixi miniatyr med sex burkar) och en flagga i tyg som såg ut som Lexingtons logotype som jag tänkt ha i Philips rum. Det sistnämnda var riktigt, riktigt irriterande eftersom jag förlorade en budgivning på Tradera med ynka tio kronor . Jag önskar med facit i hand att jag hunnit höja budet med ett par hundralappar för jag ville VERKLIGEN ha den och de verkar inte gå att köpa, om jag förstått det rätt så är det enbart "merchandise" som finns i butikerna och som man inte kan köpa.

Jag vet att det finns en snarlik variant ute, en rutig, och den har jag redan, men jag hade helst velat ha den som är marinblå/vit/röd. Är det någon som vet var man kan få tag på det så hör gärna av er! Jag är med på det mesta, allt från att beställa från ebay (redan kollat i och för sig) till...ja, vad som helst. Nästan.

P & K

a

Inga kommentarer: