fredag 11 april 2014

Tradera

Jag erkänner. Jag är sämst på att fynda på loppis och tradera. Och egentligen gillar jag gamla saker! Svår kombination :-) Min kompromiss har blivit att jag handlar gammalt, fast i fräscha butiker. Som Gruvgatan och Annas hem. Nu snubblade jag över en burk jag absolut ville ha, på tradera, och bestämde mig för att slå till. Efter att ha diskat, spritat och lackat tunt med matt klarlack så känns den äntligen som min. Just nu står den på vädring med ett gäng vaniljdoftljus för att eliminera unken lukt. Ja, jag vet att jag är känslig, men det känns liksom bättre när jag fått egen yta på sakerna. Som att de blir mina på riktigt då.





Vad har ni för er denna soliga fredag? Och är det fler som är som jag när det gäller gamla grejer?

P&K

a

1 kommentar:

Huset på Backavägen sa...

Det var en jättefin burk, me like!
Kram Anki