måndag 11 juni 2012

Min egen trissvinst!

Tänk vad härligt det är, att ha vunnit högsta vinsten i livets lotteri! Tre alldeles underbara små barn som jag bär med mig i hjärtat dag som natt.


Detta kollage ska sitta ovanför min dator härhemma. Där sitter jag ofta. Och snart med världens bästa utsikt!

Idag har jag varit en krångelmaja. Fick plötsligt för mig att ändra utseendet på kakelugnen från mässing till krom. Vi har absolut inget i mässing här hemma, och så såg jag en bild på en gammal med luckor av krom och tyckte det skulle passa bättre hos oss. Puh. Men nu känns det bra igen och jag är glad att jag tog mig omaket att göra det. En annan jobbig grej är också gjord, så nu tänker jag fira med en glass!

Pussåkramheladan!

3 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Åhhhh, vilket fint collage!!! Hur har du gjort det???

Man ska vara en krångelmaja iband, annars ångrar man sig sen och det är ju jättejobbigt när det blir oåterkalleligt. Du gjorde helt rätt! Och helt rätt att fira med glass:)
Kram kram Anna

Anonym sa...

Jättefint collage, många härliga bilder!
Kram M

Annas hjärtan sa...

Anna: Ingen konst (fast i ärlighetens namn rätt tidskrävande!) om man är kompis med photoshop!
M: Tack! Extra kram till dig från mig!