tisdag 12 juni 2012

Koftor!


Ibland har man tur, och hittar sånt till barnen som är så fint att man vill ha det själv! Jag har faktiskt spanat på en sån här kofta till mig själv innan men aldrig fått tummen loss... Varför är man alltid så snål mot sig själv men vill ha det bästa till barnen? Hur som helst, här kommer flickornas nya, söta koftor!



Uddkant, små rosetter och knappar.


Idag har jag haft en riktig sk*tdag för övrigt. Bara materiella ting som krånglat men det tar ändå tid, pengar och energi. Kan det bara flyta på lite nu, tack?

Pussåkramheladan!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Underbara koftor, säkert jättebilliga... ; )
Gissar att tjejerna kommer bli hur fina som helst i dem!

Usch, jag har också haft "one of those days" idag, i morgon blir det bättre!

Kram M

Annas hjärtan sa...

Ja, helt underbara - och på rea. Annars är jag inte mycket för att köpa den sortens märkeskläder till barnen, tycker att H&M har precis lika fina grejer, men en del saker sticker liksom ut... :-) Hoppas på en bättre dag för oss båda imorgon, kram!

Ekenäsliv sa...

Ljuvliga koftor!!!
Jag fick ett stenskott på framrutan idag… Inte så kul heller, men vi lämnar in den och byter rutan på torsdag-fredag för vi vill inte ha ett stenskott så, hu! Tur de kunde så snabbt.
Hoppas du får en riktigt bra omsdag!
Kram kram Anna

Annas hjärtan sa...

Usch och fy, stenskott är så himla trist! Vi bytte bil nu i april, till en helt ny. På väg hem från bilhandlaren, gissa vad som hände...? Behöver jag säga att jag grinade en skvätt? En del lyckas klara sig från stenskott JÄMT medan vi har bytt ruta jag vet inte hur många gånger. Nu har vi en försäkring som täcker det för det blir många tusenlappar till slut! Kram och må så gott!