tisdag 26 juni 2012

Äntligen vitt!

Tänk att så lite kan göra så mycket! Vita socklar i köket och allt blev annorlunda, om ni frågar mig. Tyvärr så gick den ena sönder när den skulle sättas på plats, och även om vi fått tag på en ny bit så ska vi vänta med att sätta dit den tills vi bytt golvet. Och det är egentligen inget prioriterat i och med att vi har stor hund och tre barn. Vi får se när det blir! 



Längst ner till höger, Thildas söta midsommarbukett!

Nu får ni hålla tummarna för en bättre jobbdag. Igår hade jag inte mindre än tre datorer här hemma och ingen av dem funkade som jag hade tänkt mig. Och så internetkrångel också. Jag jobbade till åtta på kvällen och fick nästan ingenting gjort ändå, sånt gör mig galen!

Apropå galen, nu kommer Linnah släpandes med Drutten och krokodilen, barnprogrammet ni vet. Jag tål inte det! Det är nåt med musiken. Deprimerande! Jag försöker smuggla in lite vettiga barnprogram, typ Pippi Långstrump, men hon blåvägrar. Bara att ge upp, Linnah är envisare än alla jag mött. Alla kategorier!

Pussåkramheladan!

Inga kommentarer: