söndag 18 mars 2012

Sådärja!


Det tar sig i köket! Jag fick nämligen ett infall häromdagen och beställde den - kranen alltså - på nätet, hittade den till extrapris en tusenlapp billigare än att köpa den i butik här i stan. Fort gick det också, beställde den på torsdag em och på fredag em var den här! Är jättenöjd och tycker att det blev kanoners! M hade lite huvudbry när han skulle koppla in den men det gick till slut!

Till vänster, världens sötaste kruka från mamsen 


Idag är det städning som står på tapeten, inte så kul, men ack så nödvändigt. Och väldigt skönt när det är klart! Vad hittar ni på?


Pussåkramheladan!

5 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Hi hi, hi , kul att du blev så inspirerad av vår kran! Ja, jag älskar den!!!
Och krukan, jag den är ljuvlig ju!!

Tack!! Jag kommer få artikeln i sin helhet så kan jag lägga ut den på bloggen. Jag är stolt, men stoltast är jag över systern min<3

Ha de fint!
Kram Anna

Annas hjärtan sa...

Ja jag har funderat på den till och från länge nu men bestämde mig för att slå till och jag tycker själv att det gjorde stor skillnad för köket!

Ser fram emot att läsa artikeln sedan :-) Ha en fin dag, kram Anna

Ekenäsliv sa...

Ja, lika bra att slå till när man hittat något man verkligen vill ha. för tar man något som kommer på 2:a plats så ångrar man sig alltid och så blir det ju ändå dyrare i längden.

Nu finns artikeln på bloggen om du vill läsa..

Sköt om dig!
Kram Anna

Anonym sa...

Super fint ni har det!
Är så sugen på att göra om lite i mitt kök,så jag undrar vart du köpt kranen och vad den kostar?
Från en trogen läsare <3

Annas hjärtan sa...

Hej!

Kul att du återkommer till bloggen :-) Kranen har jag köpt hos hemvaruhuset och den kostade kring 3000 kr inkl frakt! Ha en fin kväll, kram Anna