onsdag 22 februari 2012

Citronfritt

Min duktiga man, som vet att jag... - låt mig säga ogillar så har jag inte tagit i för mycket - citronerna som jag en gång älskade och krånglade och specialbeställde från Italien via en handlare i Örebro (!) så en dag föreslog han att han kunde ta bort dem. Sagt och gjord, projekt påbörjat. Och jag tycker att det blev superbra faktiskt, man kan inte gissa var de har suttit innan. Han har alltså pillat bort all fog och den aktuella plattan, satt dit en ny fast enfärgat vit och fogat igen. Tadaa! Precis så citronfritt som jag gillar!






































Nu återstår lite smådetaljer, som bänkskivan, kranen och lite annat smått och gott! Men jag tycker faktiskt att de fem utbytta plattorna gjorde underverk! Tack älskling!

Idag har jag, alla barn + kusin F och barnens farfar badat i Aqua Nova hela eftermiddagen. Riktigt mysigt och uppskattat av barnen!


O hjälp, var tog tiden vägen? Jag som bara skulle sätta mig vid datorn och rensa bland några mail. Läggdags om man ska orka med morgondagens aktiviteter :-)

Pussåkramheladan!

Inga kommentarer: