fredag 17 februari 2012


♥ ♥ ♥
 

Äntligen fredag! Här var det kalasfixande på hög nivå! Ballonger och vimplar på plats. Jisses vilken tid det tar då, när man har tre hjälpredor! Men det är ju deras kalas så självklart får de vara med och greja lite!







































Har bäddat rent i sängarna idag, och nu är sänglinnet från H&M på plats. Vad tycks?








































Lampan har jag varit sugen på sedan tidigt i höstas och nu har jag slagit till!

Vad hittar ni på i helgen? Här blir det kalas, men det vet ni ju redan :-)

Pussåkramheladan!

3 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Åh vilken fin lampa!!! Vart har du hittat den finingen??
Jättegulliga lakan oxå:)
Hoppas ni hade ett trevligt kalas!
Önskar dig en trevlig helg:)
Kraaaam Anna

Janni sa...

Nääe, ni har så fint!
Jag skulle kunna adoptera varenda liten pryl ni har hemma. Ungarna med :) hihi!
Det skulle min lilla Smulpaj gilla :)
Imorgon ska jag göra en cakepop-cupcake-guide så håll utkik :)
Det är enkelt!

Annas hjärtan sa...

Anna: Lampan har jag köpt på Ljusexperten på Kupolen, visst är den mysig?
Janni: Haha, vi kan väl byta hem ett tag så får jag bo hos dig? Ser fram emot din guide, kram!