måndag 26 december 2011

Några bilder från...

...julafton! Långt ifrån alla dock, använde mig av tre olika kameror då vi var på tre olika ställen - hemma, hos mormor & morfar och farmor & farfar.































Linnah och Philip hade bråttom upp. Paketet de sitter på är...mitt! JAG hade tydligen varit snällast i år. moahahaha. Gissa om jag var poppis hos barnen när de insåg att det skulle till en vuxen!!

Lite nya och spännande spel till deras DS. Linnah är än så länge nöjd med att kika än hit än dit.

I år hade vi några nya julgransprydnader att hänga i granen. Den blev lite Disneyfierad så att säga. Philip fick äran att hänga upp den här, och det var förstås supermysigt. Blixten var så hi-tech att han hade lysande framlyktor dessutom. 





Hederliga små möss från Sia. Har tre stycken såklart :-)





















Piff och Puff var också nya för i år.  


Oooooo, vad är det i det här stora paketet Philip??

Nu  ska jag vara publik till T och P som har konsert vid granen. Imorgon väntar jobb igen, så annorlunda det blir när man jobbar jämfört med mina (nästan) sex år som föräldraledig!

Pussåkramheladan!

2 kommentarer:

Emma (lillsyrran) sa...

Vart hittar man piff och puff? Dom var ju hur söta som helst, lika så Blixten!
/ Emma (lillsyrran)

Annas hjärtan sa...

Hej Emma! Jadu, de finns säkert att få tag på via internet, men vi köpte dem i höstas när vi var i USA, på Disneyworld och däromkring fanns mycket fint :-) Ha en fin kväll, kram Anna