söndag 7 november 2010

Nog för att jag är en julälskare... ...men jag brukar faktiskt inte ta fram adventsstjärnor redan i november. Nu fick det bli ett undantag eftersom jag köpte den här lilla stjärnan till Linnahs rum och när jag skulle kolla om den passade tyckte jag att den kunde få stanna kvar, advent är ju ändå tidigt i år. Idag har jag fotat barnen för årets julkort. Har suttit och lekt lite i photoshop nu ikväll, vi får se hur det blir till slut. Skönt att ha tagit själva bilderna i alla fall, det är ju lite mörkt när barnen kommer hem från dagis och solsken är ju inte så vanligt den här årstiden så bilderna blir lätt murriga och lite oskarpa. Mina bilder blev inte toppen, men helt ok i alla fall, jag är nöjd. Good enough finns det visst något som heter?? Pussåkramheladan!

Inga kommentarer: