måndag 28 juni 2010

Utomhus! Här kommer fler bilder från i torsdags. De är alltså inte tagna hemma hos mig utan hos min vän Anneli. Charmigt slitna lyktor
Thilda poserar bland iris
Zink är så himla fint!
Vi hade lite brudslöja förra sommaren, men jag lyckades få dem att drunka. Får göra ett nytt försök nästa år, för det såg så mysigt ut med de lite ömtåliga blommorna och den råa metallen.
Thilda igen! Idag har det varit fullt upp minsann. Kusin Fanny har sovit över, vi har vägt lilla Linnah (som för övrigt gått ner lite i vikt, helt onödigt tyckte vi!) och vi har hämtat armbanden till P&L. Vi har även hunnit att vara på cirkus. Jag, min pappa, Thilda, Philip och Fanny. P som aldrig varit på cirkus innan gjorde stora ögon - det var ju precis som i favoritfilmen Dumbo! Han som aldrig har tålamod att vara still annars satt som ett ljus mest hela tiden. Gott betyg! En riktig toppenkväll! Thilda och Fanny red på kameler och käkade rosa sockervadd och popcorn tills de nästan storknade. Å vad vi hade mysigt! Pussåkramheladan!

Inga kommentarer: